מעבר לחלומות הפרועים ביותר שלך

חברת ביטוח

איכות החיים שלכם תשתפר עוד יותר

ביטוח נסיעות לחו"ל מצב רפואי קיים

השמיים הם הגבול

אנו מחפשים עבורכם את הביטוח הטוב ביותר

Lorem ipsum dolor sit orot amet, conse ctetur adip scing elit. Proin rutrum euismod dolor ultricies aliq luam ekolor.

אנחנו פותרים בעיות אמיתיות

מה אנחנו יכולים לעשות למענך?

Social Media

Lorem ipsum dolor sit orot amet, cons ctetur atrd piing elit.​

SEO

Lorem ipsum dolor sit orot amet, cons ctetur atrd piing elit.​

PPC

Lorem ipsum dolor sit orot amet, cons ctetur atrd piing elit.​

Strategy​​

Lorem ipsum dolor sit orot amet, cons ctetur atrd piing elit.​

Web Design​

Lorem ipsum dolor sit orot amet, cons ctetur atrd piing elit.​

Content Marketing​

Lorem ipsum dolor sit orot amet, cons ctetur atrd piing elit.​

Timothy Powell

Creative Director

Lisa R. Boone

PPC Ninja

העבודה שלנו מעוררת חיוכים

האנשים מאחורי ההצלחה שלנו

אנחנו אוהבים אותם

מה יש ללקוחות להגיד אלינו

הכירו את הלקוחות שלנו

הם מאמינים בנו

Lorem ipsum dolor sit orot amet, consectetur adip scing
elit. Proin rutrum euismod dolor, ultricies aliq luam off
kool or taka ekolor.

כל הביטוחים באתר אחד!!

תפקידו של סוכן ביטוח

האחריות העיקרית של סוכן ביטוח היא למכור ולנהל משא ומתן על פוליסות. למרות שתיאור זה מספק סקירה כללית, הוא אינו מעביר בצורה מספקת את מה שסוכן עושה על בסיס יומי.

סוכני ביטוח עשויים לעבוד בחברת ביטוח אחת כסוכנים שבויים, או לייצג מספר מבטחים כמתווכים עצמאיים. סוכנים שבויים בדרך כלל מוכרים פוליסות רק מחברת המעסיק שלהם, בעוד שלעצמאים יש בדרך כלל יותר מוצרים לבחירה.

שירות לקוחות

סוכני ביטוח ממלאים תפקיד מרכזי ביצירת עסקים חדשים ומתן תמיכה במכירות. הם נפגשים עם לקוחות כדי להעריך את הצרכים שלהם, להציג פתרונות ביטוח שונים, ולחנך קונים פוטנציאליים על יתרונותיו. יתר על כן, הם בונים קשרים ארוכי טווח עם לקוחות קיימים גם כן.

ביטוח הוא ענף תחרותי ביותר, ולכן סוכנים חייבים להיות בעלי יכולות שירות לקוחות מעולות על מנת לשמר את לקוחותיהם. זה כולל מתן מידע מועיל על פוליסות שונות וסיוע ללקוחות בהגשת תביעות.

סוכנים רבים עובדים עבור חברה מסוימת ומוכרים מוצרים אך ורק מאותו ארגון, בעוד שאחרים עצמאיים או מייצגים מספר ספקים באמצעות מתווכים. לא משנה סוג הסוכן, עליהם לספק שירות לקוחות יוצא דופן על מנת לטפח קשרים ארוכי טווח עם לקוחותיהם ולהבטיח קריירה מוצלחת.

אינטליגנציה רגשית היא נכס שלא יסולא בפז עבור נציגי שירות לקוחות, מכיוון שהיא עוזרת להם לשמור על קור רוח ולשמור על תקשורת עם לקוחות. אינטליגנציה רגשית גם מאפשרת להם לזהות מתי הם עומדים להיות מוטרדים, מתוסכלים או המומים ולקחת פסק זמן מהחובות שלהם להפסקה.

ניהול כעס הוא מיומנות חיונית נוספת לסוכנים, שכן זה יכול להיות מאתגר להישאר רגוע כאשר מתמודדים עם לקוחות כועסים או מתוסכלים. זה עשוי להיות נכון במיוחד עבור סוכנים חדשים שמרגישים אי נוחות להביע את רגשותיהם מול הבוסים שלהם או עמיתים אחרים.

סוכני ביטוח חייבים לפתח אסטרטגיות התמודדות אפקטיביות ולנהל את הרווחה הרגשית שלהם לאורך הקריירה שלהם, במיוחד עבור אלה שלעתים קרובות מתמודדים עם לקוחות בנסיבות לחוצות או מתוחות, כמו כאשר יש צורך לבטל פוליסה.

אינטליגנציה רגשית חזקה יכולה להועיל במיוחד לסוכנים חדשים בקריירה שלהם או שאינם מרגישים בטוחים בהבעת רגשותיהם במקום העבודה. זה שומר אותם ממוקדים במשימה שעל הפרק ומבטיח להם את יכולתם להתמודד עם כל מצב שיתעורר. יתר על כן, זה מונע מהם להיות מוצפים מכל בקשות הלקוחות שהם עלולים להתמודד איתם מדי יום.

ידע מוצר מורחב על כל סוגי הביטוחים

ידע במוצר הוא היכולת להבין, להסביר ולמכור מוצר. זהו סט מיומנויות חיוני לתפקידים רבים כגון מכירות, שיווק ושירות לקוחות. עובדים בעלי ידע מעמיק במוצרים נוטים להצליח יותר בתפקידם ולתרום משמעותית לצמיחת הכנסות החברה.

ידע במוצר חיוני לעובדים, מכיוון שהוא מאפשר להם להציע ללקוחות את חווית הלקוח הטובה ביותר. בין אם זה אומר לענות על שאילתות לגבי מוצר או טיפול בכל בעיה שעלולה להתעורר, צוות בעל ידע מבטיח שהלקוחות יהיו מרוצים לחלוטין ויחזרו למוצרים נוספים בעתיד.

נציגי מכירות עם מומחיות מעמיקה במוצר יכולים לעזור לחברה שלהם לסגור עסקאות נוספות ולייצר הכנסה נוספת. הסיבה לכך היא שהם מצוידים יותר לענות על שאלות ולהדגים מדוע המוצר שלהם מתאים לצרכי הלקוחות.

הדרכת מכירות היא לעתים קרובות המוקד של הכשרת ידע במוצר, אך היא חיונית באותה מידה עבור מחלקות התמיכה. ללא הבנת המוצר, נציגי תמיכת הלקוחות יתקשו לספק שירות מעולה – גורם אינטגרלי בשמירה על שיעורי שימור לקוחות ויצירת עסקים חוזרים לעסק שלך.

חיוני שהעובדים יקבלו הדרכות רענון שוטפות על הידע שלהם במוצר. זה שומר אותם מעודכנים בעדכונים האחרונים ועוזר להם לשמור על מה שלמדו במהלך ההוראה הראשונית.

לעובדים צריכות להיות גם הזדמנויות ללמוד על התעשייה, כגון על ידי השתתפות בתערוכה או בכנס. זה ייתן להם מבט מבפנים על מה שקורה במגזר זה ועשוי להניע אותם להמשיך ולחקור.

בנוסף, הערכות שגרתיות של ידע במוצרי עובדים יכולות להיות דרך מצוינת לזהות נקודות חוזק וחולשה וכיצד הכי טוב לפתח אותו הלאה. פעולה זו עוזרת לזהות פערים בידע וליצור תוכניות הדרכה המותאמות במיוחד עבורם.

מַשָׂא וּמַתָן

משא ומתן הוא מיומנות חיונית בכל עבודה, אך במיוחד בענף הביטוח. סוכנים מנהלים משא ומתן עם לקוחותיהם כדי לעזור להם להבין אילו אפשרויות כיסוי מתאימות לצרכים הספציפיים שלהם תקציב נוסף, תוך מתן שירות לקוחות כדי לתת מענה לכל שאילתה או דאגה שיש ללקוחות.

סוכני ביטוח חייבים להבין היבטים רבים של משא ומתן, כמו כיצד ליצור רושם חיובי על לקוחות פוטנציאליים. הם צריכים לדעת איך לתקשר בצורה יעילה עם הלקוחות שלהם ולטפח מערכות יחסים ארוכות טווח.

סוכני ביטוח עובדים לרוב עבור מספר חברות, ולכן עליהם להיות מסוגלים לנהל משא ומתן עם ספקים שונים בשם לקוחותיהם. לשם כך נדרשות יכולות תקשורת מצוינות וכן יכולת הקשבה קשובה והשתתפות פעילה בשיחות.

סוכנים מסוימים מתמחים במוצר מסוים, כגון ביטוח חיים או בריאות. זה נותן להם היכרות אינטימית של הענף ומאפשר להם לספק ללקוחות פתרונות מקיפים יותר המותאמים לצרכיהם.

סוכנים אחרים עובדים בחברת ביטוח אחת ומייצגים את מוצריה. זו יכולה להיות הזדמנות מצוינת לצבור ידע על הענף ולהתמצא היטב בסוגי כיסוי שונים.

לרגשות יש תפקיד אינטגרלי במשא ומתן, הן תוך אישי והן בין אישי. הם יכולים להשפיע באופן משמעותי על נכונותו של אדם להתפשר או אפילו אם יחליט להצטרף למשא ומתן או לא.

לדוגמה, מישהו עלול להרגיש מאוים או לא בנוח אם הוא לא בטוח כיצד לגשת לסוגיה במהלך המשא ומתן. הם עלולים להיות יותר אסרטיביים או תוקפניים אם הם מאמינים שמנצלים אותם.

חקר משא ומתן הוא תחום מחקר מרגש, כאשר כיוונים חדשים נחקרים כל הזמן. היא הפכה לתופעה עולמית יותר ויותר המשלבת התקדמות חברתית וטכנולוגית כאחד.

מחקר משא ומתן התמקד בנושאים כמו כוח, אתיקה, תקשורת ואלמנטים אחרים שיכולים לעזור לאנשים לנהל משא ומתן יעיל יותר. הוא גם דן כיצד להתכונן בצורה הטובה ביותר למשא ומתן ומה צריך לעשות אם המשא ומתן לא הולך כמתוכנן. יתרה מכך, מחקרים בחנו את הקשר בין רגשות לתוצאות משא ומתן.

מכירות

תפקידו של סוכן ביטוח כרוך ביצירת עסקים חדשים לחברות בתוך הענף. הם נפגשים עם לקוחות פוטנציאליים, מסבירים את היתרונות של פוליסות שונות ומספקים כיסוי המותאם לדרישותיו של כל אחד. יתר על כן, הם מבטיחים שהלקוחות מרוצים ונותנים מענה לכל דאגה באופן מיידי.

סוכני מכירות ביטוח בדרך כלל עושים עמלה מחברת הביטוח או הסוכנות בה הם עובדים, עם כמה בונוסים כשהחברה עומדת ביעדי הרווח שלה.

רוב סוכני מכירות הביטוח מועסקים על ידי סוכנויות עצמאיות או ברוקרים, בעוד שאחרים עובדים באופן עצמאי כיועצים עצמאיים ומוכרים ישירות למובילי ביטוח.

אנשי מקצוע אלה עובדים בכל המגזרים של תעשיית הביטוח, כגון בריאות וסיעוד, ביטוח רכב/דירה, חיים, נכות וכיסוי שיניים. רוב הסוכנים חייבים להחזיק ברישיון ממדינתם כדי לעסוק בתחום זה.

הם מתקשרים עם לקוחות פנים אל פנים, בטלפון ובמייל כדי להעריך את הצרכים שלהם ולהציע אפשרויות ביטוח שונות. הם עונים לשאלות לגבי כספים, מדיניות קיימת ותקציבים כדי לסייע ללקוחות לקבל החלטה מושכלת לגבי עתידם הפיננסי.

סוכנים בתעשיות שונות חייבים גם לעסוק בפעילויות שיווקיות כדי להציג את השירותים שלהם ולמשוך לקוחות. אלה עשויים לכלול פרסום בפלטפורמות מדיה חברתית או שליחת דיוור ישיר.

לאחר שנוצר קשר ראשוני, חיוני לשמור על מערכת יחסים חיובית עם הלקוח כדי שיוכל להמליץ על שירותיך לאחרים. יתר על כן, התעדכנות בשינויים בענף הביטוח (כלומר, פוליסות ותקנות חדשות) הכרחי להצלחה.

כסוכן מכירות ביטוח, חיוני שתהיה בעל יכולות תקשורת ושירות לקוחות מצוינות. אלה חיוניים להצלחתך מכיוון שתתמודד עם לקוחות מדי יום.

סוכני ביטוח חייבים להפגין מסירות למכירת מוצרי ביטוח וטיפוח קשרים עם לקוחות. ניתן להוכיח מחויבות זו באמצעות פיתוח וביצוע אסטרטגיות מוצלחות המגדילות את מספר הלקוחות שרוכשים כיסוי.

כל הביטוחים באתר אחד!!

השירותים שלנו:

ביטוח נסיעות לאנשי עסקים

ביטוח נסיעות לאנשי עסקים

איזה ביטוח נסיעות מתאים לאנשי עסקים? אם השאלה היא איזה ביטוח נסיעות לאנשי עסקים מתאים לאנשי עסקים, התשובה תהיה כזאת: ביטוח הנסיעות נקבע בדרך כלל לפי אופי הנסיעה ולאו דווקא לפי מטרת הנסיעה. עם זאת, ישנם כמה דברים שחשוב לדעת לגבי ביטוחי נסיעות לאנשי עסקים – קראו כאן.  מה ביטוח נסיעות לאנשי עסקים מכסה?  כאשר מדובר על ביטוח נסיעות לחו"ל לאנשי עסקים בכל תחום עסקי

קרא עוד »

ביטוח נסיעות לחו"ל מצב רפואי קיים

מה זה ביטוח נסיעות לחו"ל מצב רפואי קיים? אם אתם שואלים מה זה ביטוח נסיעות מצב רפואי קיים, התשובה היא כזאת: אנשים אשר טסים לחו"ל בעודם סובלים ממצב רפואי כזה או אחר, נחשבים מבוטחים בעלי סיכון גבוה יותר מבחינת חברת הביטוח. מה חשוב לדעת בנושא הזה? – קראו כאן וקבלו תשובות מקיפות.  האם כל אחד יכול לרכוש את ביטוח נסיעות לחו"ל מצב רפואי קיים? לשאלה:

קרא עוד »

ביטוח תכולה ומבנה

מתי מומלץ לרכוש ביטוח תכולה ומבנה? ביטוח הדירה או נכס אחר שלכם הוא שיקול חשוב עבור בעלי בתים ומשקיעי נדל"ן כאחד. ההחלטה מתי לרכוש ביטוח כזה צריכה להיעשות תוך התייחסות מדוקדקת של גורמים שונים. נקודת מפתח היא תשקלו את הביטוח מוקדם ככל האפשר, רצוי בעת רכישת הנכס או זמן קצר לאחר מכן. תזמון זה מבטיח שההשקעה שלכם מוגנת כבר מההתחלה. מומלץ גם להעריך את הסיכונים

קרא עוד »

אילו ביטוחים ורישיונות צריך לענף הנדל"ן?

תחום הנדל"ן הוא תחום מורכב ויש חשיבות רבה ליכולת להתמצא בסוגי הביטוחים והרישיונות השונים שקשורים אליו עבור כל מי שמתכנן לבצע עסקת נדל"ן מכל סוג (בין אם זה קשור לשכירות, עסקת קנייה או מכירה של נכס או תיווך בעסקה כזאת). אם אתם מתכננים מהלך שקשור לנדל"ן, זה הזמן להתעמק בדקויות החשובות האלה! רישיון תיווך רישיון תיווך הוא חובה לכל מי שמעוניין לעבוד כמתווך נדל"ן. הוא

קרא עוד »

ביטוח חיים למשכנתא

מידע חשוב על ביטוח חיים למשכנתא ביטוח חיים למשכנתא הוא סוג של פוליסת חיים לטווח ארוך שנועדה לשלם למלווה המשכנתא שלך עם מותך, יחד עם הוצאות מיידיות כגון חובות ועלויות חינוך. למרבה הצער, בניגוד לפוליסת חיים רגילה היא לא משלמת קצבת מוות ישירות לבני המשפחה שלך. משפחות עשויות להפיק תועלת משימוש בביטוח חיים כדי להבטיח את עתידן. אבל זו לא הדרך היחידה לוודא שהבית שלהם

קרא עוד »

מה צריך לדעת על ביטוח משכנתא?

ביטוח משכנתא (PMI), הידוע גם בשם ביטוח משכנתא פרטית (PMI), מגן על המלווים מפני הפסד כספים אם לווים לא עומדים בהלוואות הבית שלהם. PMI נדרש בדרך כלל על משכנתאות קונבנציונליות עם מקדמה מתחת ל-20% וכן הלוואות FHA ו-USDA. ביטוח הגנת משכנתא מגיע בשני סוגים, שניהם משולמים על ידי הלווה ישירות לתשלום המשכנתא החודשי שלהם ונגבים כעמלה נוספת על ידי המלווים כאשר אתה מקבל את עמלת

קרא עוד »

משכנתא בחברת ביטוח

ביטוח משכנתא (המכונה לפעמים ביטוח משכנתא פרטית או MIP) מועיל רק למלווה ויש לכלול אותו כחלק מתשלום המשכנתא החודשי שלך מראש בסגירה או חודשי באמצעות תשלומים. הלוואות משכנתא FHA דורשות בדרך כלל ביטוח משכנתא, כאשר הלוואות בתשלומים נמוכים יותר כפופות לכך, אולם פרמיה זו יכולה להתבטל ברגע שתגיעו ל-22% הון עצמי בנכס שלכם. משכנתא בחברת ביטוח דירות ביטוח דירות מגן על רכושו של הצרכן והוא

קרא עוד »

מסורבי ביטוח משכנתא

סירוב לחיתום משכנתא חיתום כולל הערכה מעמיקה של הכספים שלך ותיעוד תומך, שלעיתים לוקח כמה שבועות להשלמתו. אם מסמכים מבוקשים כלשהם ימסרו לחתם, הדבר עלול לעכב את השלמת התהליך עוד יותר. חלק מהלווים מוצאים את הבקשה שלהם מושעית או נדחתה לאחר שנבדקה על ידי חתם – אם זה יקרה, קחו זאת כביקורת בונה ולא כעבירה אישית וספקו כל פרט נוסף שהם דורשים באופן מיידי. החתמים

קרא עוד »

מחשבון ביטוח משכנתא

ביטוח משכנתא כלול בדרך כלל כחלק מהלוואות קונבנציונליות שאינן דורשות ירידה של 20%. המלווים בדרך כלל מוסיפים את זה לתשלומי ההלוואה הכוללים שלך בכל חודש. מחשבון ביטוח הגנת המשכנתא של NerdWallet מאפשר לך להשוות במהירות תעריפים מ-15+ ספקים, ועוזר לך להבין כיצד ציוני האשראי שלך, יחס DTI ותשלומים משפיעים על עלות תעריפי ביטוח הגנת המשכנתא. התשלום החודשי שלך לביטוח משכנתא פרטית (PMI). ביטוח משכנתא פרטית

קרא עוד »

מחיר ביטוח חיים למשכנתא

בדומה לפוליסות אחרות לטווח ארוך, תוכניות הגנת משכנתא מספקות פרמיות במחיר תחרותי. התעריפים תלויים בגורמים כמו גיל, מצב בריאותי וסכום הכיסוי וכן האם מבוצעת בדיקה רפואית או לא. עֲלוּת ביטוח חיים למשכנתא ביטוח חיים להגנה על משכנתא (המכונה גם פוליסת גמלת מוות משכנתא) יכול להיות אחת הדרכים הקלות ביותר לפרנס את יקיריכם לאחר פטירתכם. למרות שאינה מיועדת כתחליף לפוליסות לתקופת חיים, פוליסות קצבאות מוות משכנתא

קרא עוד »

מה זה ביטוח משכנתא

ביטוח משכנתא משמש כהגנה עבור המלווים אם לא תעמוד בתשלומים שלך בזמן. בדרך כלל נדרש בהלוואות קונבנציונליות עם מקדמה של פחות מ-20% ולעיתים קרובות כלולים כחלק מתהליך הלוואות, ביטוח משכנתא מגן על המלווים אם אתה מחדל. ביטוח משכנתא יכול להפוך את רכישת הבית מוקדם יותר על ידי שחרור כספים שהיו הולכים למקדמה שלך ולרוב יפוג לאחר שרמת ההון שלך עלתה משמעותית. מהי משכנתא? משכנתאות הן

קרא עוד »

מה מכסה ביטוח משכנתא

ביטוח משכנתא מה מכסה? ביטוח משכנתא מגן הן על המלווים והן על רוכשי הדירות אם תפסיקו לשלם את תשלומי המשכנתא, אך אינו מגן על רוכש הדירות עצמו. מה מכסה ביטוח משכנתא? ביטוח משכנתא מפחית סיכונים עבור מלווי משכנתאות ומשקיעים, ופותח ליותר לווים הזדמנויות בעלות על בתים. קיימות פוליסות הגנה שונות אחרות שעשויות להציע גם הגנה דומה. ביטוח דירה ביטוח דירה הוא סוג ספציפי של כיסוי

קרא עוד »

מה כולל ביטוח משכנתא?

אתם חייבים לדעת מה כולל ביטוח משכנתא לפני שאתם מקבלים בעלות על דירה מגיעה עם חלקה בהוצאות בעת רכישה באמצעות הלוואת משכנתא, כגון ביטוח דירה ופרמיות ביטוח משכנתא פרטית (PMI) שיש לכלול כחלק מהתשלום החודשי שלך. ביטוח משכנתא פרטית נדרש לרוב ההלוואות הקונבנציונליות כאשר המקדמה נופלת מתחת ל-20%, מה שמאפשר ליותר קונים לגשת להזדמנויות בעלות על בתים. ביטוח בעל דירה ביטוח בעלי דירה וביטוח משכנתא

קרא עוד »

מה זה ביטוח משכנתא

ביטוח משכנתא פרטי, או PMI, נדרש לעתים קרובות בהלוואות קונבנציונליות עם מקדמה של פחות מ-20% וזמינה עם כמה משכנתאות FHA. קיימים שלושה סוגים של PMI: חודשי בתשלום הלווה, פרמיה בודדת ומלווה בתשלום. אתה תשלם מראש ללווה מראש בסיום, עם תשלומים חודשיים שיתווספו לתשלום המשכנתא שלך לאחר מכן. הַגדָרָה של מה זה ביטוח משכנתא ביטוח משכנתא הוא פוליסה שנועדה להגן על המלווים במקרה של כשל של

קרא עוד »

כמה עולה ביטוח רפואי בחו"ל?

אז כמה עולה ביטוח רפואי בחו"ל? עלות פוליסות ביטוח הבריאות הגולה משתנה במידה ניכרת על סמך גורמים כמו מדינות המכוסות, מבטח, הטבות כלולות או לא נכללות, סכום השתתפות עצמית וסכום ביטוח מטבעות. ביטוח רפואי בינלאומי הוא השקעה שלא יסולא בפז עבור מטיילים או גולים, ועוזרים לך להימנע מהוצאות יקרות מהכיס כאשר אתה מנווט במערכת בריאות זרה. מערכות בריאות הציבור מערכות בריאות הציבור כוללות סוכנויות ממשלתיות

קרא עוד »

כמה עולה ביטוח משכנתא לחודש?

ביטוח משכנתא לחודש ביטוח משכנתא עולה כסף, אבל יכול לעזור לרוכשי דירות להפוך לבעלי בתים מוקדם יותר. המלווה שלך יבחר מבטח עצמאי ויספק תוכנית ביטוח. הפרמיות השנתיות שלך תלויות בגורמים כמו ציון האשראי שלך, סכום ההלוואה ויחס הלוואה לערך. ניתן לשלם אותם מראש בסגירה או להוסיף אותם כחלק מתשלומי המשכנתא שלך בכל חודש. מה זה ביטוח משכנתא? בתקופה שבה מחירי הבתים צמודי קרקע נותרים גבוהים,

קרא עוד »

השוואת מחירי ביטוח משכנתא

השוואת מחירי ביטוח משכנתא יכולה לעזור לכם לזהות את הפוליסה המתאימה לכם. תעריפי ביטוח בעלי בתים שונים בין ספקים, בהתאם לגורמים כמו מגבלות כיסוי, הנחות, דירוגי צד שלישי ודירוגי חוסן פיננסי שעלולים להשפיע על התעריפים שלהם. כדי לתת לך מושג ברור יותר כיצד העלויות עשויות להשתנות, השווינו שתי פוליסות עם כיסוי ותשלומי פרמיה דומים – אנא ראה כיצד הן מסתדרות להלן. הנחות שמקבלים עם עושים

קרא עוד »

השוואת הצעות משכנתא

השוואת הצעות משכנתא היא אחד השלבים המרכזיים ברכישת דירה, אך קניות מסביב עשויות להיראות מרתקות כאשר הריבית והעמלות משתנות בהתאם למלווה. המלווים חייבים לספק אומדן הלוואות סטנדרטי כדי שהלווים יוכלו להשוות בקלות בין הצעות משכנתא. תעריפים רוכשי דירות המשווים הצעות משכנתא צריכים להתחיל בבדיקת תעריפים. ריבית היא העלות ללוות כסף, שיכולה להיות ריבית או שיעור שנתי (APR). APR לוקח בחשבון את כל העמלות כגון עלויות

קרא עוד »

Getting a Mortgage Quote

Mortgage lenders set their rates each day based on several variables, including competitors' rates and staff availability; as well as outside influences like current market conditions. When shopping for a mortgage, it is essential to compare interest rates, closing costs and fees between different lenders. Comparing these will save you thousands over time! Receiving at least three quotes could save you more money in terms

קרא עוד »

מה זה ביטוח נסיעות לחו"ל?

ביטוח נסיעות יכול לעזור לרסן מפני הפסדים כספיים פוטנציאליים במקרה של ביטול או קיצור טיול, ולספק הוצאות רפואיות בחו"ל שקופת החולים הרגילה שלך עשויה לא לכסות. אבל כמה יעלה לכם ביטוח נסיעות ואיזה כיסוי אתם צריכים? NerdWallet בוחן שאלות אלו ועוד כדי לעזור לך להחליט אם ביטוח נסיעות מתאים לך. עלויות ביטוח נסיעות מעניק לנוסעים הגנה מפני עלויות שנגרמו עקב אירועים בלתי צפויים, כגון עיכובים

קרא עוד »

ביטוח תאונות אישיות השוואה

השוואה ביטוח תאונות אישיות ביטוח תאונות אישיות הוא תוכנית בריאות משלימה במחיר סביר שנועדה לכסות פציעות שנגרמו עקב תאונות. פוליסות אלו נוטות להיות זולות יותר מפוליסות אובדן כושר עבודה ויכולות לכסות הוצאות חירום עד לכניסת קצבאות הנכות. סוכן מורשה יכול לסייע בבחירת הפוליסה המתאימה בהתבסס על הצרכים והתקציב שלך. עֲלוּת של ביטוח תאונות אישיות השוואה פוליסות תאונות אישיות יכולות להיות דרך מצוינת לכסות הוצאות בלתי

קרא עוד »

ביטוח נסיעות און ליין

למה לעשות ביטוח נסיעות און ליין? ביטוח נסיעות און ליין מאפשר לצרכנים לרכוש כיסוי דרך האינטרנט; עם זאת, ספקים רבים עדיין דורשים לשלוח בפקס או לשלוח את התביעות שלהם בדואר לעיבוד. שקול לרכוש פוליסה עם כיסוי ביטול מכל סיבה (CFAR), אשר מחזירה לך חלק מעלות הנסיעה ששולמה מראש והלא ניתנת להחזר מבלי שתצטרך לספק הסבר מדוע היה צריך לבטל אותה. תוכניות CFAR מגיעות בדרך כלל

קרא עוד »

סוגי ביטוח בריאות

איזה סוגים של סוגי ביטוח בריאות קיימים? מצא כיסוי בריאותי המותאם לצרכים שלכם. הגשו בקשה לתוכניות ביטוח בריאות בהתאם להכנסה המשוערת של משק הבית שלך. ביטוח בריאות פרטני ניתן לרכוש באופן עצמאי או דרך המעסיק שלך, ואפילו תוכניות ציבוריות כמו Medicare עשויות להכשיר אותך. עם כלים און ליין והתמיכה, רכישת כיסוי מעולם לא הייתה פשוטה יותר! ביטוח בריאות ביטוח בריאות הוא מערכת למימון הוצאות רפואיות

קרא עוד »

ביטוח חיים למשכנתא מעל גיל 65

ביטוח מיוחד – ביטוח חיים למשכנתא מעל גיל 65 ביטוח חיים למשכנתא מספק למשפחתך שקט נפשי על ידי כיסוי יתרת המשכנתא שלך במקרה מוות. שלא כמו מדיניות טווח מסורתית, קצבת המוות שלה משולמת ישירות למלווה המשכנתא שלך. במקום זאת, מדיניות טווח מספקת למוטב שלך כסף מזומן שיוכל להשתמש בו לפי רצונו עם מותך – מועיל במיוחד אם למשפחתך יש צרכים פיננסיים אחרים שצריכים לענות על

קרא עוד »

האם אתה רוצה להקטין את הביטוחים שאתם משלמים?

פנה אלינו ותשמור על קשר

small_c_popup.png

Learn how we helped 100 top brands gain success.

Let's have a chat